METAMORFOZ

[av_layout_row border=” min_height_percent=” min_height_pc=’25’ min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ av_element_hidden_in_editor=’0′ mobile_breaking=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=’av-nxbj’]
[av_cell_one_full vertical_align=’top’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ link=” linktarget=” link_hover=” mobile_display=” av_uid=’av-k52dntqx’ custom_class=”]

[av_image src=’http://kankagiller.com/wp-content/uploads/2020/01/A3A4123-1.jpg’ attachment=’74’ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=’yes’ font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=” overlay_text_color=” copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-k52dlyiz’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_cell_one_full]
[/av_layout_row]

[av_layout_row border=” min_height_percent=” min_height_pc=’25’ min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ av_element_hidden_in_editor=’0′ mobile_breaking=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=’av-9cgny’]

[av_cell_one_third av_uid=’av-852bi’]

[av_image src=’http://kankagiller.com/wp-content/uploads/2020/01/Metamorphosen-4-211×300.jpg’ attachment=’727′ attachment_size=’medium’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=’yes’ font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=” overlay_text_color=” copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-k553rftp’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_cell_one_third][av_cell_two_third av_uid=’av-852bi’]

[av_heading heading=’METAMORFOZ’ tag=’h1′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k56k5jb9′ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_hr class=’custom’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-fat’ custom_width=’100px’ custom_border_color=’#006337′ custom_margin_top=’2px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’no’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-k529qqwx’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k52a1u2t’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

CATEGORY

Enerjinin Bedeli, Yarışma 2015

Sebastian Mez

Almanya, 2013, 84’

Kurgu: Katharine Fiedler
Görüntü: Sebastian Mez
Müzik: Levitate
Ses: Sebastian Mez

Halk Eğitim Merkezi, Perşembe saat 11:00

Sinopsis: Rusya’daki güney Ural bölgesinde geçen film, dünya üzerinde radyoaktif maddelerce en çok kirletilmiş bir yerde yaşayan insanların hikâyesini anlatıyor. Halkın büyük kısmının bilmemesine rağmen, söz konusu bu bölge Mayak nükleer santralinde yaşanan farklı kazalar sonucu defalarca radyasyona maruz kaldı. Bu santral Sovyetler Birliği’ndeki nükleer silahlara fisil madde üretmek için kurulan ilk santral olup hâlâ işlerliğini korumaktadır. Yönetmen, araştırmacı bir filmden ziyade algılanamayan ve görülemeyen bir tehlikeyi sinema diline tercüme etmeye ve bu durumla başa çıkmak zorunda olan insanların ve doğanın gücünü yansıtmaya çalışmaktadır.

Director: Sebastian Mez, 1982’de Almanya’nın Essen şehrinde doğdu. Liseden mezun olduktan sonra Düsseldorf’taki bir film yapım şirketinde staj yaptı. Ekim 2007’de Ludwigsburg’daki Filmakademie Baden Württemberg’da yönetmenlik üzerine eğitim almaya başladı.İlk kısa belgeseli “Clean Up” 40’ı aşkın uluslararası film festivalinde gösterildi ve çeşitli ödüller kazandı. Avrupa’daki modern kölelik ve fuhuş meselelerine ilişkin filmi “Ein Brief aud Deutschland”, 2011 yılında Nyon’daki Visions du Réel festivalinde uluslararası orta-metraj film yarışmasını kazandı. İlk uzun metraj filmi “Metamorfoz”, prömiyerini 2013 yılında Berlinale’de yaptıktan sonra BAFICI, Indie Lisboa ve CPH:DOX gibi çeşitli festivallerde gösterildi. Sebastian Mez Berlin’de yaşayıp çalışmaktadır.

Documenta Madrid, 2013 – İkinci Jüri Ödülü
Signes de Nuits Paris, 2013 – Cinéma Transgressif Ödülü
Planet in Focus, 2013 – En Iyi Uluslararası Uzun Metraj Film
Salem Film Fest, 2014 – Görüntü Yönetmeni Ödülü
Espiello International Film Festival, 2014 – Espiello Choben Ödülü
Dokufest Prizren, 2014 – GreenDox Ödülü
Mendi Film Festival, 2014 – Jüri Ödülü
Green Film Festival, Seoul, 2014 – Özel Jüri Ödülü
Ecozine Film Festival, 2015 – En İyi Uluslararası Uzun Metraj Film

website:
www.sebastianmez.com

trailer:
https://vimeo.com/58106803

[/av_textblock]

[/av_cell_two_third][/av_layout_row]