GÜNAYDIN TARANTO

[av_layout_row border=” min_height_percent=” min_height_pc=’25’ min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ av_element_hidden_in_editor=’0′ mobile_breaking=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=’av-nxbj’]
[av_cell_one_full vertical_align=’top’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ link=” linktarget=” link_hover=” mobile_display=” av_uid=’av-k52dntqx’ custom_class=”]

[av_image src=’http://kankagiller.com/wp-content/uploads/2020/01/A3A4123-1.jpg’ attachment=’74’ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=’yes’ font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=” overlay_text_color=” copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-k52dlyiz’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_cell_one_full]
[/av_layout_row]

[av_layout_row border=” min_height_percent=” min_height_pc=’25’ min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ av_element_hidden_in_editor=’0′ mobile_breaking=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=’av-9cgny’]

[av_cell_one_third av_uid=’av-852bi’]

[av_image src=’http://kankagiller.com/wp-content/uploads/2020/01/poster_-BUONGIORNO-TARANTO__-717×1024-1-210×300.jpg’ attachment=’710′ attachment_size=’medium’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=’yes’ font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=” overlay_text_color=” copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-k553rftp’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_cell_one_third][av_cell_two_third av_uid=’av-852bi’]

[av_heading heading=’GÜNAYDIN TARANTO’ tag=’h1′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k56jvw9s’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_hr class=’custom’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-fat’ custom_width=’100px’ custom_border_color=’#006337′ custom_margin_top=’2px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’no’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-k529qqwx’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k52a1u2t’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

CATEGORY

Yarışma 2015, Yerleşimler

Paolo Pisanelli

İtalya, 2014, 84’

Kurgu: Matteo Gherardini
Görüntü: Paolo Pisanelli
Ses: Marco Cataldo
Ses Kurgusu: Simone Altana, Daniele Scialo

Halk Eğitim Merkezi, Perşembe 16:00- 18:00

Sinopsis: “Günaydın Taranto”, kirli hava bulutlarıyla sarılı bir bölgenin içinde yapılan gergin ve tutkulu bir yolculuk. Sürdürülemez bir noktaya gelmiş sarhoş bir şehir. Kömürün çelik üretmek için yakıldığı Ilva’da, hava, toprak ve su patlayıcı Ilya fırınlarından zehirlenmiş durumda. Avrupa’daki en büyük çelik fabrikası olan Ilya, yaklaşık elli yıl önce Taranto banliyölerinin hemen yanına yapıldı. Taranto sakinlerinin öfke ve rüyalarına eşlik eden ise gidip gelen bir göçmen radyo, filmin ritmini imleyen ve gerçekliğin kıyısında vuku bulan olayları takip eden dijital bir sinema gözü.

Yönetmen: Paolo Pisanelli, işe fotoğrafçı olarak başlamış bir film yapımcısı. Lisans derecesini Mimarlık bölümünden alan Pisanelli’nin Centro Sperimentale di Cinematografia’dan da sertifikası var. 1997 yılından beri kendini film çekmeye adayan Pisanelli, ulusal ve uluslararası festivallerde gösterilen ve çeşitli ödüller kazanan belgeseller çekti. 1998 yılında sinematografik yapım stüdyosu ve iletişim bürosu olarak faaliyet gösteren Big Sur’u kuran isimlerden biri oldu. Fandango, Indigo Film, Big Sur, Arte-ZDF, Telepiú, Planéte France, Sky, RTSI için belgeseller yaptı. Roma’da Centro Diurno Montesanto’daki Sinema Atölyesi’ni yönetti. Her yıl Salento’da (Apulia) düzenlenen sinematografi festivali Cinema del Reale’nın yaratıcısı ve sanat yönetmenidir. Başlıca filmleri: “Nella Prospettiva Della Chiusura Lampo” (1997); “Io Calcoli Infiniti” (1998); “Il Magnifico Sette” (1998); “n” (1999); “Where We Go” (2000); “Roma A.D. 999” (2000); “Roma A.D. 000” (2001); “Don Vitaliano” (2002); “Tunza Tunza – Italian djs Electronic Productions” (2002); “Enrico Berlinguer – Conversazioni in Campania” (2004); “Il Sibilo Lungo della Taranta” (2006); “Il Teatro e il Professore” (2007); “Un Inverno di Guerra” (2009); “Ju Tarramutu” (The earthquake) (2011); “Aquilane” (2013), “Buongiorno Taranto” (2015)

Festival International de Cine Ambiental, Buenos Aires, Uzun Metraj Film İkincilik Ödülü
Festival Vicoli Corti, 2015, Özel Ödül
Premio Roberto Gavioli, 2014, Sanayi ve iş hakkında en iyi belgesel
Premio Roberto Gavioli, 2014, Salute e Sicurezza sul Lavoro Ödülü

website:
www.bigsur.it

trailer:
http://www.buongiornotaranto.it/web/promo.php https://vimeo.com/98146876 (english subtitles) https://vimeo.com/98156013 (english subtitles)

[/av_textblock]

[/av_cell_two_third][/av_layout_row]