DAYANMAK

[av_layout_row border=” min_height_percent=” min_height_pc=’25’ min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ av_element_hidden_in_editor=’0′ mobile_breaking=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=’av-nxbj’]
[av_cell_one_full vertical_align=’top’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” attachment=” attachment_size=” background_attachment=’scroll’ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ link=” linktarget=” link_hover=” mobile_display=” av_uid=’av-k52dntqx’ custom_class=”]

[av_image src=’http://kankagiller.com/wp-content/uploads/2020/01/A3A4123-1.jpg’ attachment=’74’ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=’yes’ font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=” overlay_text_color=” copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-k52dlyiz’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_cell_one_full]
[/av_layout_row]

[av_layout_row border=” min_height_percent=” min_height_pc=’25’ min_height=’0′ color=’main_color’ mobile=’av-flex-cells’ av_element_hidden_in_editor=’0′ mobile_breaking=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av_uid=’av-9cgny’]

[av_cell_one_third av_uid=’av-852bi’]

[av_image src=’http://kankagiller.com/wp-content/uploads/2020/01/LQU6gDEkKtzII-MoKHIaTukeOn3w_himCDnKVehBp0Q-234×300.jpg’ attachment=’923′ attachment_size=’medium’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=’yes’ font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=” overlay_text_color=” copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-k553rftp’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_cell_one_third][av_cell_two_third av_uid=’av-852bi’]

[av_heading heading=’DAYANMAK’ tag=’h1′ link_apply=” link=’manually,http://’ link_target=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ margin=” margin_sync=’true’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k56ntc40′ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_hr class=’custom’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-fat’ custom_width=’100px’ custom_border_color=’#006337′ custom_margin_top=’2px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’no’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-k529qqwx’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k52a1u2t’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

CATEGORY

Panorama 2015, Yaşamın Gölgeli Alanları

Cláudia Alves

Portekiz, 2012, 51′

Kurgu: Fernanda Pires Gurgel
Görüntü: Cláudia Alves
Müzik: Fernando Lopes-Graça and Popular Music from the north of Portugal
Ses: Rodrigo Carneiro and Catarina Apolônio
Yapımcı: Cláudia Alves

Dantela, Perşembe 11:00- 12:00

Sinopsis: Sürü dağın tepesinde otlanırken iki çoban sessizce konuşur. Sayıca az olan köy sakinleri normal rutinleri içinde yaşayıp giderler ta ki hiç beklenmeyen, topluluğu tehdit eden bir şey olana kadar. Bir direniş şarkısını yankılar bu. Üç kadın yıkıntılar içinde dans eder. Kör bir adam köyün geleceğine dair düşüncelere dalar.

Yönetmen: Cláudia Alves (Lizbon, 1980), Portekiz merkezli görsel bir sanatçı ve film yapımcısı. Gabriel García Marquez ve diğer önemli Latin-Amerikalı entelektüellerin kurduğu Küba’daki San Antonio de Los Baños Uluslararası Film Okulu’nda belgesel film yapımcılığı okudu. Ondan önce Lizbon Güzel Sanatlar Fakültesi’nden mezun oldu ve Brera Güzel Sanatlar Akademisi’nde bulundu.
Cláudia, Portekiz, Brezilya ve Küba’daki çeşitli kısa ve uzun metraj belgesellerde yönetmen ve görüntü yönetmeni olarak çalıştı. Belgeselleri Portekiz Televiyonu’nda ve çeşitli uluslararası film festivallerinde gösterildi.
Alves’in filmleri, insan toplulukları, bellek ve tarih gibi konulara yeni yaklaşımlar benimser.
Filmografi: Tales on Blindness, 2014 / Living On, 2012 / The Postman, 2012 / Compact and Revolutionary, 2011 / The Next Occasion, 2008 / The Occasion, 2005

website:
www.claudia-alves.com

trailer:

[/av_textblock]

[av_video src=’https://vimeo.com/64843224′ mobile_image=” attachment=” attachment_size=” format=’16-9′ width=’16’ height=’9′ conditional_play=” av_uid=’av-k56ntw4u’ id=” custom_class=”]

[/av_cell_two_third][/av_layout_row]